gebeannem biraz doğruluk payı var. İlk kızım da aşırı hareketliydi mahvetti bizi doğduktan sonra asla sakin bir bebek çocuk olamadı. 5 yaşında hala hareketli. Şimdi ikinci kızıma hamileyim o da aynı karnımda ve korkuyorum 5 yıldır yaşadıklarım geliyor aklıma 🤦🏻♀️