Merhaba anneler doğumda annem gelemeyebilir eşimin izni var yani bana bı yirmi gün ayiricak bende toparlarim diye düşünüyorum ama biz iki ailedende uzaktayız eşimin annesi benim anneme göre yaşı daha büyük haliyle o yaşın verdiği bı rahatlık var bende buraya geldiğinde valan gördüm yani herşeyi ayağına bekleyen biri bende doğumda açıkçası istemiyorum yemek olarak valan çok farklıyız yani yiyemiyorum o yemekleri de ikinci doğumum benim ve rahat edemicemi biliyorum yani sonrasindada emzirirken vesayre çocuk bakımında ona emanet edemem zaten oda hani konuşurken ben yikamadim hiç yenidogan bebeği dedi bu torunu dokunmak isticek illaki ben de ilk çocuğumda sıkıntı yaşadım baya kuvez süreci vesayre valan çok temas ettirmeyi düşünmüyorum kimseyle kendimi bile tutarım opmem öyle gelmek istiyo tabi bende doğumdan sonra gelin dedim hem görmüş olursunuz korkum varmı var tek olucam eşim yardım eder ama biliyorum yani annesinin bana bı faydası olmucak tam tersi çok alıngan biri tartışmak istemiyorum ben hamilelik yüzünden zaten hormonlardan dolayı napicam belli değil eşimde farkında yani annesinin evde tek kalma ben işteyken en azından diyo bende ısrarla istemiyorum