Arkadaşlar dün geceden itibaren sağ kasığımda şiddetli ağrı var 19+6 yım bu arada acile geldim bebekte sıvısında servis yolunda bir sorun yok fakat bebeğin tam altında sağ da hafif şişlik var doktor söyledi miyon var bir tane 2 cm ağrı çok yapmaz dedi ama apandisit olabilir dedi ağrım için serum taktılar geçmez ise yarın gelicem cerrahi bakacak apandisit için ama radyondan ötürü nasıl bakacaklar apandisit varsa ne yapılacak bu bebeği etkiler mi ve gercekten sancı bir vuruyor ölüm gibi aynı durumu yaşayanlar lütfen bana bilgi verin çok tedirginim