momguzide yaa benimde öyle olmuştu gaz ile başlamıştı ama 1 gün sonradan doğum sancılarına dönüştü ve o sancılar 5 dakikada bire inince hastaneye gittim doğum yaptım. Ama sizin daha zamanınız var gibi gaz sancisidir büyük ihtimalle endişe etmeyin doğum sancısı olsa duramazsiniz zaten