Betl35 Kizlar benimki damla seklinde 2 Damla olarak kullanıyorum ekmeğe damlatıp ama bazen unutuyorum 🙄
biradetanneadayi Betl35 Doktor bana yazmadı, bilgim de yok doğrusu. 31.haftadayım kullanmalı mıyım yaaa
2bebekannesi3542 Betl35 saglık ocagı kullan dedi, doktorum imomlarda var kullanma dedi arada kaldım.. baska bir doktora daha soracagım sanırım😒