Biz kizimda kullandık. Uzun yol gidip geldik sürekli ve çok rahat ettik. Izofixli değildi yine de güvenlik açısından çok iyiydi. Yüksekliği asiri avantaj çünkü cocuk sürekli dışarı baktığı için oturmakta problem çıkarmadı. Temizliği vs de kolaydı. Kesinlikle tavsiye ederim. Arabada yer kaplar diye almamazlik etmeyin. Bebeklerin arabada ölüm oranları yetişkinlere göre çok daha fazla.