Ikosa Kızlar 20 haftalık olduk. Oglusum bana cikolata yedirmio. Canım istio ama tek bi minik cikolata dahi yesem cıkarmak zorunda kalıyorum 😥 var mı böle herhangi bi besine tepkisi olan 🤔
Nursen21 Ikosa sağlık olsun tatlım Bende önceden çok sevmeme rağmen hamileliğimin başlarında tiksinmiştim Şimdiyse olsada olur olmasada gibisinden
ebrarmom08 Ikosa ilk haftalar oyleydm zor oldu benm için bende yiyince kusuyodum şimdi 1 aydır felan aralıksız sürekli yiyorum gunde 3 4 yedgm oluyor
Ikosa Nursen21 tinsinmedim ama yeyince direk öle tepki alınca aceba bebek de alerjik bişeye mi sebep oluo die düşünmüo degilim 🤔🤔
Nursen21 Ikosa yok ya inşallah bir sıkıntı yoktur bende et yiyemiyordum pişiremiyordum görmek ismini bile duymak istemiyordum ama şimdi biraz geçti Gerçi hala evimde pişmiyo ama eskisi kadar da rahatsız olmuyorum