Yani aslında bilmiyorum belirtiler aynı oluyor ya hamilelik ve adette.
Bat 14 ve bugün inanılmaz göğüs acısı var göğüs ucunda ve biraz etrafına doğru yayılıyo
Normalde adetten önce olur bu göğüs hassasiyeti bende
Kimyasal geçirdiğim dönem hiç bir belirtim yoktu
O yüzden muhtemelen adet olacağımı düşünüyorum ama bugün sabah yaptığım test de çok silik acaba hamilelik başlangıcında bu göğüs ucu ağrısı oluyor mu ?
Ya da başka bir sorum var, bu acı sol göğsümde yalnızca yani Allah korusun da hastalık belirtisi olabilir mi ?