AishaIbrahimli Önce 5 mm cıkmışdı. Şimdi 2.8 mm. Doktora gitdim Suyum az çıkdı Hastaneye yatış verdi. Riskli gebelikdir bende. 31 haftamdayım Elhamdulillah. Yarın hastaneye yatmalıyım in şee Allah. Rabbim yardımcımız olsun. Amin
AishaIbrahimli Firdevsk66 edildi. 1 defa yatdim hastanede. Yeniden yatmaliyim. 5 mm düşmüş 2.8 e kadar. Doktor yatak rejimi söylemişdi ve progesteron fitil. Onları yapiyordum evde. Amma cok gezdim yatak rejiminde kala bilmedim Ev işleri mecburen ayakta oluyorum
Tubiiy1 Firdevsk66 fark edilmiyor bende normal kasılmalarım var sanırım diye doktoruma yazdım oda bir hafta öncesinden kontrole çağırdı. O zaman fark edildi. Bir başka fark edilmesi rahmine baskı yapıyor çocuğu asagida hissediyorsun
555eeee67 AishaIbrahimli uşağlğ boynu deyrsende yeqin mende 33 heftede 26mm idi indi 35 olmşam bilmrem daha hekim xestexanada yat dedi isremedim
AishaIbrahimli 555eeee67 ne bilim can servikal her halda uwaqliq boynudur. Birdefe yatib cixdim indi yene getmeliyem
Tubiiy1 AishaIbrahimli AishaIbrahimli 50 mm ve 28 mm dir. 5 ve 2,8 yazarsan onlar cm oluyor. 24 haftalikken 13 mm le iki gün yatış yaptım. Ciğer geliştirici vurdular vs. Taburcu olduktan sonra iki hafta full wc duş ve yemek vs harici kalkmadım. Prosegtan ilacını fitil olarak kullaniyorm. Suan 30+2 deyim 20 mm yaklaşık rahim ağzım. Kendimi yormadan günlük işlerimi kahvaltı vs hazırlıyorum. Baskı hissettiğimde yatıyorum dinleniyorum 10 -15 dk dan fazla yürümüyorum yürüdüysem bile hiç kalkamadan bi iki saat boyunca yatıyorum.