Asyasell Kızlar 39+5 iz nişan geldi ara ara sancılar da oluyor ama geçiyor normalde hareketleri çok azalmıştı bugün öğlenden beri aşırı hareketli hiç durmuyor acaba doğum belirtisi mi?
Alyna24 Asyasell inşallah ya bende dört gözle bekliyorum normal agrimla dogum yapayım diye bakalim nasil olacak
Alyna24 Bu benim ikinci ilkinde suni sanciyla normal dogum yaptim ikinci dogum kolay oluyor diyorlar ama bakalım bundan nasıl olacak hafif regl ağrısı gibi agrim oluyor ara ara