Merhaba kızlar 30+1 iz oğlumla yaklaşık on gün önce trafik kazası geçirdim arabada kızımda vardı arka koltukta 4 buçuk yaşında.. Arabayı ben kullanıyordum ve maalesef kaza yaptım kızım da ve oğlumda elhamdülillah birsey yok olmadı da.. Ben kafa darbesi aldığım için burnum kırıldı ve koruyucu birsey giydirdiler bana o şekilde tomografi çekildi bana.. Psikolojik olarak atlatmış değilim hala elim ayağım titrer korkuyorum atamıyorum üstümden nasıl atlatırım bilmiyorum Allahım hiç kimseye yaşatmasın ve evlatları ile sınamasın hala atamıyorum üstümden 😢
Sorum benim gibi veya herhangi bir sebepten dolayı tomografi birsey çektiren var mı bebeğimize bir zarar verdi mi korkuyorum..