Merhaba. Bende ağustosta oldum. Çok fazla denemedik. Ekimde aralıkta bir de mayısta denedik olmadı. Kürtajdan sonra korunmasız geçen aylarda ara lekelenme oldu bende. Bir de hamilelik belirtisi gibi kasık ağrısı bel ağrısı oldu anlamadım gitti. Bu ay tekrar deniyoruz bakalım inşallah güzel sonuçlar alırız ikimizde bu ay 🙏 bence ovülasyon testi al yumurtlama gününü öğrenirsin. Bir de kadın doğuma muayne ol öncesinde.