Helinnn2121 Iyi geceler anneler, 39+1 olduk bugün ancak bebek hareket ettikçe mide kısmında baskı hissediyorum sanırım ayaklarıyla baskı yapıyor, bu durumu yaşayan var mı ve kanala yerleşmiş mıdır bu pozisyonla sizce ?