Glsht1 arkadaşım ilk gebelıgıni kaybettıkten sonra 3 ay korundu korunmayı bıraktığı an hamile kaldı, ilk 3 ay ilişki yasağı Protestan kullandı kendini yormadı istirahat halinde oldu sürekli. 3 ayına gırınce yasakları kalktı. Şuan oğlu doğdu 1 aylık her düşük her kalp durması genetık sorun olduğu anlamına gelmıyor döllenme sırasında bi sorun varsa vücud onu kabul etmeyip daha sağlıklı bı gebelıgı istıyor. Aynı şeyleri yaşayacaksınız diye korkmayın her gebelık bır degıl lekelenmenız var Protestan başlamalısınız, lekelenme olmasa dahi ilk 3 ay önlem amaçlı başlamalısınız. Bol bol dınlenın bebegınız Emin olun sızınle kalacak stres yapmayın sağlıkla büyüsün insallah ilk 3 ay ilişkiye gırmemek sızın yararınıza olacaktır ❤️