Merhaba hanimlar kardesim icin soracagim kardesim evleneli 2 yil oldu bebegi olmuyor rahim filmi cekildi bir ay once ve suan ilk defa adeti 1 hafta gecti testte cikmadi arabizda rahim filmi cekilip daha sonra hamile kalan oldu mu internette gebelik sansinin arttigi yaziyor cevap veren herkese tesekkur ederim💕