9 haftalık hamıleyım sarı yeşil akıntı vajınal yanma sorunum başladı, doktoruma yazdım acile git ultrason yaptır idrar ver dedi. Yaptırdım idrar yollarım temiz çıktı enfeksiyon yok acildekı doktor vajınıt olmuşsun dedi gynomax ve cleosin yazdı sonuçları kendi doktoruma attım az önce henüz görmedi saat de zaten geç sabah görür muhtemelen ilaçları kullanayım mı yoksa doktorumun mesajları görmesini mi bekleym normalde geç saatte yazmazdım ama ilk gebelıgımde enfeksıyondan erken doğumum var o yüzden gece yanma başladığı an yazdım korkunca yarın geleyım dedım ıhmal etme hemen acile git dedi doktorum eşimi işten çağırdım gıttık ama doktorum hala dönmedi kararsız kaldım ılacları kullanıp kullanmamakta idrar yolları ıcın 3 gün önce de tahlil verdim şimdi de verdim 2si de temiz ama Yeşil akıntı yanma şikayetim var muhtemelen mantar vajınıt gıbı bıseu