ysysys Bebeği iri olup normal doğuran var mı? Doktor biraz korkuttu beni. 38 haftada 4000 gr bebek nasıl doğar ve ayrıca doğumu başlatmak için neler yaptınız?
tatlibebegim_ ysysys 38+5de 3445 gr doğum yaptım çok fazla kesi dikiş vardı 41 gün oldu dikişler geçti ama hala acıyo tabi herkeste farklı olabiliyor
Lalemmm12 ysysys ben doğurmadım ama maşallah bebeğin iri ve normal yapmak istersen baya dikişin ve kesiğin olabilir canım normal 2 kilo bebeklerde bile yırtılma yapıyorlar bence doktorun sana normal doğur demez
ysysys Kontes001 @sweetmom_ Teşekkür ederim sağ olun ama ben minyon olduğum için doktor bebek kilosu fazla biraz daha kilo alırsa normal doğum riskini ben almam dedi nasıl olacak bilmiyorum. Ben hiç kilo almadım. Sütü, peyniri hep tam yağlı yedim bir de kaşar yedim her gün ondan bebek kilo almış iki haftadır yemiyorum ama iş işten geçti. Birbirimize dua edelim inşallah sağlıklı kolay doğumlarımız olsun
Melson20 tatlibebegim_ 39da 3,6 kg dogum yaptim ¾ tane dis bolumde dikis oldu. Herkeste farkli oluyor, 4,5 kg dogum yapip hic dikisi olmayanda var
ysysys Kevserergullll 34 haftada benimki de o civarlardaymış. Sütü, peyniri tam yağlı yersen ve her sabah kaşar yersen ve bir de ekmeği tam buğday tercih edersen bebek daha da büyüyor. Sonra önünü alamazsan karışmam ama😀
sweetmom_ ysysys içini ferah tut. Ama vajinal ama sezaryen olsun. İkiniz sağlıkla birbirinize kavuşun inşaallah. Benim yengem 5 kiloluk bebeği normal doğurdu. Zor tabi ama Allaha dua et güzellikle kolaylıkla olsun inşaallah. Dua edeceğim sana ve bebişine.🤲🏻
Liliales ysysys ben de minyonum doktorum bebek 3 kilo üzerine çıkarsa normal doğumun bebek için riskli olur demişti. Bebek de 3 kilo üzerine çıktı zaten 38+2 de 3500 olarak planlı sezaryenle doğdu. Sezaryenden de hiç pişman olmadım sonrası da güzel geçti çabuk toparlandım
Umutaren Benim 3930 Gr idi 40+0 da maşallah sizin bebiş güzel büyümüş benim ağrım sancım suyum nişanım hicbisey olmadi sezaryen istedim iri bebek biraz zor olabilir suni sancı vercem dedi doktor ben suni istemedim beklemek de istemedim artk kaka yapar içerde diye sezaryen oldum ve içerde kakasini yapmıştı iyi ki sezaryen istemisim
ysysys Umutaren maşallah sizinkinin kilosu da iyiymiş. Bizimkinin de hiç gelesi yok gibi yalancı sancı bile olmadı daha bu haftalarda gelse belki biraz normal şansımız olurdu da artık zor
ysysys Lalemmm12 bana da öyle geliyor. Normal istersen deneriz ama tüm sorumluluk sana ait ben risk almak istemem diyor. Doğumdan sonra yalnız olacağız eşimle o yüzden sezaryen beni biraz korkutuyor bebeğe bakmak zor olur diyr
Aygul81 38+1 3500 doktor suyu üst sınırda dedi sezeryan yapmak istemiyorum bayrama girmeden görmek istediğini söyledi. Normal gününü tamamlamasına 14 gün var bayramdan önce sezeryan dermi acaba ?? Yada derse gün verir mi ?
Cankuss35 Aygul81 bende bugün kontrole gittim 37+5 kilosu 3.800 normal doğuramazsın iri bebek dedi . E bayramda geliyor tatile cıkıcak acaba o yüzden mi böyle söyledi diye normal olmaz mı falan direttim . Ben riskli buluyorum haftaya cuma alalım sezaryene dedi . Normal olursa çok fazla dikiş olabilir 🤔
ysysys Aygul81 suyum benim de çok yükseldi sonra karbonhidrat, dışardan yemek, paketli gıda ve şekerli şeyleri kestim bir haftada hemen 15’e düştü. Birkaç kez yaşadım bu durumu eğer gebelik şekerin falan yoksa dediğim şeyleri kes direkt düşer inşallah
hunilimom ysysys baba da 4300 dediler 3840 Gr doğdu 38. Haftaya kadar hep 3 hafta ilerdeydi sonra on güne düştü suyum geldi açıklık da olunca suni aldım 5 saatte doğum oldu yanlış ıkınma yaptığım için dikiş oldu ama onun dışında dikiş olmaz demişti doktorum 38. Hafta da 3500 kusurdu
hunilimom Deletedmom_789 tansiyonum vardı son haftalar o yüzden dikkat ettim 34-41 hafta arası daha salata protein ağırlıklı beslendim kuruyemiş kaşar ağrılarım oluyordu kalça ağrım onun için muz günde muhakkak bir sade soda ama 34. Haftadan önce Allah ne verdiyse hamburger de yedim cipste yedim çiğköfte yaz ayı olduğu için limonlu dondurma 😂 sabah kahvaltısına her zaman özen gosterirdim iki yumurta kaşar peynir beyaz peynir varsa ceviz badem kaju fındık
ysysys Deletedmom_789 teşekkür ederim. süt ve peyniri hep tam yağlı yedim ve tam buğday ekmeği yedim beyaz ekmek hiç tüketmedim. Kahvaltılarda hep kaşar yedim 3-4 ince dilim. Hurmayı çok sevdiğim için ve erken doğum riskim ya da gebelik şekerim olmadığından gebeliğimin başından beri günde 2-3 tane yedim. Vitamin takviyesi olarak da imom omega kullandım. Aslında özel olarak yapmadım bunları ama bebeğe yaradığını düşünüyorum
ysysys Cankuss35 benimle aynı durumdasın iri bebek normal doğumda dikiş fazlalığı yapabildiği gibi Allah korusun bebek için de risk oluşturuyormuş. Yani ben doktorun tatili için dediğini düşünmüyorum. Bu ara ananas, ahududu yaprağı çayı ve hurmaya yüklenelim de belki bebek kendiliğinden gelir:)