ElifNrkly Doğum yapmış ve bu kapağı kullanan anneler özellikle deliksiz olanı kullandığınızda içine biriken sütü ne yapıyorsunuz ? Dökmeye kıyamıyorum çocuğa da kokar diye vermek istemiyorum. Siz ne yapıyorsunuz ?