Benimle aynı durumda olan var mı yada bir çözüm bulan😅doğumdan beri emzirirken acı çekiyorum ilk bikaç ay aşırı acıyodu sonra hafifledi az acımaya başladı sonra arada bikaçgün acısı geçip sonra tekrar başlıyodu vs şuan da da birini hiç emziremiyorum bi acı başladı dayanamıyodum bikaçgün bıraktırdım onu vermedim hiç sonra yine denedim aynı acı baya zaman arada bi denedim ama acısı hiç geçmedi bende birini emzirmeyi bıraktım şuan sadece birini emiyo 19 aylık zaten bıraktırmaya yakınız ama merak ediyorum benimle aynı şeyi yaşayan varmı? Ve herşeyi kullandım doktora gittim ne yaptıysam geçmedi şurda bi süredir rahat emiziriyorum. Ha bu arada emzirme şekliminde doğru olduğunu düşünüyorum ve ısırma vb şeylerde yapmıyodu pek. Dil bağıda yok 😅yani sebebini anlayamadım 🤦🏻♀️