Tevhide37 Geceleri sebepsiz uyuyamıyorumm sıcak evet ama klimayı açıyorum ağrımda yok sadece ödemden ayakkarım bacaklarım ağrıyor tuzu komple kestim artık inşallah fayda eder siz ne durumdasınız gece uyuyabiliyor musunuz ?
Mer3459 Tevhide37 35 hafta oldum bende gece uyku yok 5 ten sonra uyuyorum ebet sıcakta var ama uyku gitti İyice uyuyamayınca aşırı gergin oluyorum zor geçiyor gerçekten benimde 🥹
meeese Tevhide37 ben 37ye girdim hala uyuyamıyorum. Bazen gece uyanıp oturup sabaha karşı uyuyorum tekrar. Değişik. Doktor stres mi yapıyorsun diyor. Stresli değilim ama çok gerginim her seye
esss_92 Her gece 2- den 5 e kadar ayaktayım namazdan sonra zorla uyuyorum ondada 7 de yine uyanıyorum bari 3-4 saat deliksiz uyusam ona bile razıyım🥹
Dlar Valla uyumak için yatağa giriyorum cebelleşI yorum resmen bazen çok ağrım oluyor bazen hiç ağrım yok yine yanıyım ama uyuduğumda da ölü gibi uyuyorum tuhaf 😅