[bilinmeyen] canım lansıyonun hangı kremı bilmiyorum ama o krem gögüs ucu kremı dıye bılıyorum emzırırken tahrıs olup yara olmasın dıye bide büyümeye basladıysa bebek yagı badem yagı yada vazelını sürmeye basla kadınmaya baslamasını brkleme ben haftada ıkı kez vazelın sürüyorum 36 haftadayım hiç catlagım ve kasıntım yok bilgın olsun lansıyon ise yaramaz catlakta