Azra8Engin 2princessmother 20. Haftada başvuru yaptım 😁 Doğum yaptım. Bebeğim 1 buçuk aylık 😁hala gelen giden yok
2princessmother Ozgis1s bende başvurdum hala başvururuz alındı diyor 🤦♀️ kaç haftalıksın ne kadar süredir belkiyorsun
2princessmother Ozgis1s doğurunca getirirler herhalde 😀😀 peki aylık mı geliyor haberiniz varmı yoksa bir kereye mahsus mu
Ozgis1s 2princessmother hiç bi fikrim yok valla öyle görüp başvurmuştum geleceğini sanmıyorum zaten 😂
2princessmother Azra8Engin süt kuzusuna başvuru yaptım 1 kere geldi 3 ay oldu gelen gıden yok 😁 aradım bugün dedim herhalde doğurmamızı bekliyorsunuz getirmek için rezillik ya Dedim de baksana doğurunca da gelmiyormuş demek ki 🤦♀️
Azra8Engin 2princessmother süt kuzusu dogurmadan başvuru oluyor muymus 2yas üstü diye biliyorum ben onu. Hisgeldin bebek e başvurdum ondan da ses soluk yok daha 😁
2princessmother Azra8Engin bir kızım var canım benim 18 aylık 😊 şimdi de 18 haftalık hamileyim süt kuzusuna kızım için başvuru yapmıştım ben