Arkadaşlar dün geceden itibaren sağ kasığımda şiddetli adet sancısı gibi bir sancı var canım acıyor akıntı idrarda yanma yada kanamam yok çok şükür 28 Mayıs’ta kontrole gittim de suyuda iyiydi 19+5 haftalık bu arada acile gitmek istiyorum artık dayanamıyorum nasıl ki regl olur dayanamayiz öyle ama bir yanım korkuyor kötü bişey derler diye sizce ne yapmalıyım gidiyim mı bekliyim mi çok korkuyorum