Nurseley uzmanlarda filiz hanımda doğum yaptım doktorumdan çok çok memnundum. Fakat hastane yönetimi rezaletti doğumdan çıktım oda yok, doğumhanede 2 metrekare bir odaya koydular beni odanın camı yok düşünün sabaha kadar hasta taburcu olsunda oda boşalsın diye bekledim artık mesai saati gelmişti ama hala bir gelişme yoktu beni bu sefer nst odasına aldılar orda yattım düşünün sacmaligi erken doğmuş bebeğimle ordan oraya sürüklendim. Zerre ilgilenmediler gelip bir özür bile dilemediler. Adımınızı atmayın uzmanlara. Doktorum çok iyi filiz hanım ama doğum sonrası hastane ile ilgili neler yaşarsınız bilemiyorum