Gozdemm0 Sincan24 olabilir bende de oluyo bazen insan hatirlayamiyo belki hatirlamiyon birazdaha bekle ondan sonra bidaha dene
Sincan24 C34 demi keşke bekleseydim 😅😅 bebmmilk oglumm tüp bebekle pldundahabiki ay sonra iki yaşına girecek yedi sene denedim yedi sene sonunda oldu oyuzden çok pek ibtimal vermiyordum kist falan olmuştur dedim.arqda oluyordu hamile olduğum aklıma gelmedi oyuzden o kdar bekledim
C34 Sincan24 ayy tüp bebek sonrası olan bebekler ayrı bi mutluluk veriyor insana benim 3.5 yaşında kizimm var . Kızım 2 yaşındayken hamile kaldım kürtaj oldum kalbi durdu 1 sene sonra si düşük yaşadım 6 ay geçti kanda pozitif çıktı korkuyorum daha doktora gitmedim hic
2princessmother Ama referans aralığı 0-5 değil ki 0-10 bilemedim sanki negatif gibi yani 10dan yüksek olması lazım gebelik için ben mi yanlış biliyorum acaba bilmiyorum 😊
Sincan24 2princessmother valla bnde besin üstü beliyorim 0 10 yaisinida arasında diye anladm.ilk.ama.sonra bnde dedim.on üzeri de olabilir dedim
myavocado 2princessmother haklısınız malesef gebelik yok, genelde 0-5 oluyor referans değer ama labratuvara ve ölçüm cihazına göre değişiyor, çoğu kimse boş yere, ezbere 5 üstü diye,v gebelik var diye umut vermiş üzüldüm 😒
2princessmother Sincan24 normalde ben ne zaman versem 0-5 oluyor bu hastanenin referans aralığı galiba Sizin 0-10 hastanenin referansıdır yine bence de 5 üstü gebelik düşünüyorum
Sincan24 2princessmother idrar testide yapmış cnm bgunncift çizgiyi gördük iki gün sonra tekrar kan. Verecek
2princessmother Evet 10 üzeri olması gerekiyor canım ama bence geç döllenme olmuş 2 gün sonra tekrarlasın attış olursa vardır demektir. 🌸
Sincan24 2princessmother bugün çift çizgi gördü cnm gayet belli çizgiler iki gün sonra tekrar kan vericek
Sincan24 sweetmom_ idrar testi yapmış cnmn çift çizgi bugün görmüş arkdas teste bende baktım gayet belli