Melismelo tozdan ziyade nemli ortam severler diye biliyorum ben de. Banyomu yıkayarak temizliyorum, kışın sanırım nemli kalıyor duşakabinin altı. 1-2 ayda 1 tane görüyorum genelde. Bazen de banyoya yakın odalarda denk geliyorum, o yüzden banyodan kaynaklı olduğunu düşündüm.
Birkaç yıl önce daha sık oluyordu, ilaçlama yapmıştık. Bayer k-othrine diye bi ilaç. Toz şeklinde geliyor, boş camsil şişesinde sulandırıp sıkmıştık banyonun köşelerine, duşakabinin altına doğru.
6 ay ya da 1 sene gibi bi kalıcılığı vardı galiba. Sonra da çok nadiren olduğu için gerek duymadım tekrar kullanmaya.