Çarşamba günü saat 11 gibi kontrol diye gittim 40+0 meğerse 5 cm açıklığım varmış ama hiçbir şekilde sancım vs yoktu . Alttan muayene edip uyarı verdiler 2 gibi yatışım yapıldı bugün doğuracaksın dediler. 2 saat boyunca yürüyüş + sguat yaptım sonra tekrar nst ve alttan muayene derken sancı çıktı ama yine hissetmedim bu sefer 18:30 da suni verdiler fakat daha başındayken bir anda suyum patladı yani suniyi almadan 10 dk sonra bi sancı geldi ki anlatamam 😃 3 ıkınmayla kızım geldi tabi o an doktorlar hazırlıksız yakalandılar şok oldular 😅çok şükür kesisiz normal bir doğum sürecim oldu . Darısı herkesin başına inşallah 🥰🤲