Bende nuxe aldım , içeriği temiz diye eczaneden öneri üzerine , normalde la Roche vardı evde , artık kullanmamalısın dedi , biodermayı da tavsiye etmedi(zaten hiç kullanmamıştım)..
Nuxe ün çoğu ürünlerini severek kullanıyorum tavsiye ederim..
Bir de ek olarak dün şampuan sordum başka bi eczaneye , bilmesem nerdeyse Vichy dercos u satacaktı bana.. Bazen ihtiyaca yönelik ürün önermiyorlar. İyi araştırın ve dermokozmetik ürünün seçeneklerin çok olduğu , uzmanların iyi olduğu bir eczaneden alışveriş yapmak her zaman iyidir 👍🏻internetten almayın nacizane tavsiyem