1931 asla işe yaramıyo benm güneşe alerjim var su tomurcugu oluyo asırı kasıntı yapıyodu hep güneş kremi kullanıyorm 10 seneden fazladır solante sebamed dermoskin kullandım iyiydi hepsi şimdi hamileyim diye kızıma aldıgım sivenoyu kullanıyorm cildimde hem su tonurcugu hem kasıntı hemde güneş yanıgı gibi bişey oldu