Herkese merhaba benimde yarın tam 13 haftalık göbek akşamları var sadece bebek mi göbek mi henüz çok anlam veremedik 🫠 cinsiyet geçen hafta doktorumuz nubuna bakarak kız olduğunu söyledi bir oğlum var 5 yaşında bu da kız olursa ne mutlu
Bulantılar hala var prilam kullanıyorum ana geçmiyor bu halimize de şükür