Ben 4 kere oldum. 3 kere klomen kullanmıştım ama birinde yumurtam büyümediği için iğne olamamıştım. Daha sonrasında da aşılama oldum ve ikinci aşılamada tuttu. Tam olarak problemin ne olup olmadığını bilmeden bu ilaca başlamazlar. Bende pcos vardı. Bu süreci geçirdim. Allah yardımcın olsun. Tam olarak problem ney peki?