Merhaba 10 hastalığım bugun acile gittim bebişte bir sey yok sükür ama kulağımda enfeksiyon varmış birde sağ bademciğim siş doktor kan idrar almadan sadece göz muaynesi ile.kulagında enfeksiyon var dedi antibiyotik agumenti yazdı bunu yazan acil.doktoru sizde kan değeri bakılmaması normalmi birde bebişe zararı varmıdır bu rahatsızlığın ya da enfeksiyonun kana hiç bakmadığı için başka bi enfeksiyon varmı bilmiyorum