gonulmusic Offff su gibi ishal oldum 13. Haftadayım. Birsey yedim demi böyle oldu yabancı birsey de yemedim ki. Acile gitsem mi gebelikte sorun mu acaba ? 2 gündür böyleyim ondan öncesi de 2 gün gaz sıkışmam olmuştu o geçti bu başladı 😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩
Medinedemrl gonulmusic bende 10. 15. Haftalar arasında sürekli ishal sorunu yaşıyordum ama normal galiba hormonlardan dolayıdır diye düşünüyorum. Arada hala olur. Bazı kişilerde de kabızlık sorunu oluyormuş tam tersine. Patates haşla tüket muz ye sulu gıdaları çok tüketiyorsan azalt (karpuz kavun gibi) onun yerine bol su iç. İyi gelir umarım☺️
Belginylmz gonulmusic salgın gakiba bende iykeydim su gibi ishal annemde iykeydi patates haşla ye ishale iyi geliyor
azracan20 gonulmusic canım ilk haftalarda oluyor benim iki gebeliğimde de oldu yoğurda nişasta karıştır ye
gonulmusic Medinedemrl evet Google’dan araştırdım oda hormonlardan olur yazıyordu. Teşekkür ederim :)
gonulmusic kardelen54 valla hepsi zor ya. İshalde de yürüyemiyorsun bugün markete zor gittim geldim 😔
turkan403 gonulmusic sıcaklardan olabilir gebesniz bide bol su icin doktorunuza danışın derim bende olmstm üç gün önce çok kötüydü yani geçti çok şükür
gdaslik gonulmusic yarın eczaneden probiyotik alıp onu her gün içmelisin. Bir de kefir yoğurt falan da tüket probiyotik ishalini durdurur.
Akdogan70 gonulmusic bende 2 hafta önce öyle olmuştum bende çok fenaydim kuru kahve ye pirinç pilavı ye patates hasla ye muz ye bunlar hep duzeltici şeyler
kardelen54 @gonulmusic ben daha önce ishal olmuştum 1 paket sari leblebi yedim iyi geldi dene istersen.
gonulmusic kardelen54 evet eşim de öyle diyor bakalım bugün de devam ederse alayım muz leblebi vs teşekkür ederim