Aslında henüz eşim dışında kimseyle paylaştım denemez sadece annemler erkek olursa cihangir istediğimi biliyorlar olumsuz birey söylemediler çünkü ailece cihangir adında çok merhametli çok iyi bir tanıdığımız vardı severdik o yüzden kulağa hoş geliyor ki gelmesede pek çevreye takılacak biri değilim kime ne canım nasıl iyi hissedersiniz öyle sonuçta en sık ben sesleneceğim önce benim sevmem lazım:)