hayalim35 Kızlar 37 gün önce doğum yaptım 1 haftadır temizdim kanama leke yoktu az önce iç çamaşırımda bi damla kan vardı peçeteyle silip baktığımda pembeydi adet mi oluyor bu korktuğum başıma mi geldi😣
niyetimkalpkirmamak hayalim35 ay bende bir şey var sandım. Anlıyorum lohusalık psikolojisi. Bir de şöyle düşün normal hayatına dönüyorsun. Vücudun daha sağlıklı olacak
turkan403 hayalim35 benm ara leknmemler lohusa kanamasi yani 50gune kadar anca biti diyebilirim çoğalarak olursa regl oluyosun demektir
hayalim35 Fatimecansu79 Busrarda_23 bu sıcak havalarda adetli olmak rahatsız edici yeni kendime gelmişken istemiyordum hemen olsun ve ebe çabuk adet olduğun için gebe kalma riskin artıyor demişti
hayalim35 Gzmmgzmm bazıları çabuk olmuyor ya bnde hemen olsun istemiyordum hem bu sıcaklarda çekilmiyor hem gebelik riski artıyor
hayalim35 niyetimkalpkirmamak inş ya korunduğum halde hamile kalmıştım ilk kızıma ebe de çok risklisin demişti ondan
hayalim35 Busrarda_23 ilk kızım korunduğum halde oldu ebeye söyledim kırkımın bittiği gün adet oldum die risklisin dedi bilmiyorum ki
Busrarda_23 hayalim35 doğum kanamam çok olmadı benim bu yüzden erken oldu demişlerdi bana ama bende ilk ilişkide hamile kaldım hep dikkat edin yine de
turkan403 hayalim35 🤷🏼♀️nediym bilemdm ben 9ay snra oldm regl olmadim sürece kafayı yedim siz niye olmasin diyosunz ki🤭
turkan403 hayalim35 aynı vala bende 5gun gecikmem var inşallah bayrama denk gelmez diyorum sürekli korktum başıma gelecek gbi🤦🏼♀️🤣