Ozgednc Gulsedaa1 Benim bayadir öyle oluyor normaldir dedim hep ama dün nstde sürekli sancılarım çıktı benim normal diye kabullendigim şeyler megersem sanciymis 🥲
meeese Gulsedaa1 benim de arada olmaya başladı doğuma hazırlık yapıyor rahim düzenli olmadığı sürece doğum anlamına gelmiyor.
Kbrbydk Gulsedaa1 valla ben 38+5 im ara sıra kasılmalar toplanmalar oluyor hala sancı adına birşey yok. Normal yani düzene girmedikce sancı hissetmedikce birşey de yapmıyorlar.
Kbrbydk Gulsedaa1 evet normali bekliyorum. 1 cm acilmam vardı 36+ da ama ilerlemiyor sanırım. Sancı olmadığından alttan da bakmadılar öylece bekliyorum😁
Ozgednc Gulsedaa1 Sezeryan evet canım. Doktor daha fazla bekletemem bayrama denk geliyor riskliyiz dedi
Gulsedaa1 Ozgednc risk varsa sezeryan tabiki. Ben normal düşünüyorum hemde zamanimiz var dedi doktor normal yapabilirsin dedi bakalim aksilik olmazsa normal düşünüyorum
Gulsedaa1 Kbrbydk bende geçen hafta alttan baktılar 1 cm açılma var dedi 1 2 haftaya dogurursun dedi 1 hafta gecti gelen giden yok 😂
Ceylankarakus Ben 37+2 haftalığım Cok düzenli sancılarım var nstde cikiyo 80 lerde ama açılmam olmadgi için eve yolliyorlar dayanamıyorum ama