Kubraminnak Selam kızlar 6+2 haftalık gebeyim yarın randevum var gitsek duyarmıyım en son beta hcg 20 binlerdeydi 1hafta önce
ZehraS Kubraminnak ben 5 haftalikdaduydum cnm altdan ultrasonla ama.10 haftaya kadar sure biliyo kalp atisini duymak .İnsAllah yarin duyarsin cnm.😘
Enl Kubraminnak inşallah allttan muayene ettirmedim üsttrn görsün istiyorum o yüzden bu zamana kadar bekledik
yLzgrLr 6+4 te vajinal ultrasonla duydum canım şimdi 7+1 deyiz canım endişelenme doktor normal dedi ☺️
Tyg 6 haftalik iken gittik doktor dinlemedi suan belki duyulmaz daha erken duyulmassa bosyere evham yapma diye 11 haftalik oldugumda dinlemeye gdcz insallah
Htc223 6+3te kalp atışını duyduk doktor 1ay sonra gel dedi 7+1 deyim 1ay bekleyemicm🙈 sizler ne zmn kontrole gdceksiniz?
yLzgrLr Htc223 aynıymışız ☺️ Bende dayanamıyorum çarşamba tahlillerimi göstericem ama tekrar muayene ediceğini sanmıyorum 😔
Htc223 yLzgrLr evet😊😊 folik asit verdi doktor sadece bekliyorum ne yapmam gerekiyor bu süreçte bilmiyorum 😊
Ozkus Ben de bugün 6+4 hamileyim 😊 Yarın kontrolüm var inşallah duyarım. Sanırım alttan muayene ile duyulabiliyormuş bu kadar minnakken .