Qubra2779 Kızlar sıvı fazlalığım var ama 34+2 deyim Dr çok sıkıntılı bir fazlalık yok dedi ama içim rahat etmiyor aynı şeyleri yaşayanlar ya da bilgisi olanlar yazar mısınız