Zeeyyss Merhaba ben 21 haftalık gebeyim bugün detaylıya girdim doktor bana bişey demedi ama servikal uzunluk 33 mm yazıyor belgede . 17.haftada 50mm ölçmüştü doktor . Riskli mi ? Kontrole 24.haftanda gel dedi takipli olduğum doktorum . Bilgisi olan var mı?
mehribrahimova Zeeyyss Doktor kontrolünde tanısı koyulan, 25 mm altındaki servikal kısalık, hamileliğin erken aşamalarında erkem doğum riskine sebep olacağından, gerekli durumlarda hastaneye yatış gerekebilir.
Zeeyyss _almirasmom ben 21 haftalığım henüz 33 mm şuan için riskli mi onu merak ediyorum ve bu kadar kısalması sıkıntılı mı