qusel Kızlar slm ilk gebeligimde hiç içmemiştim ama dün dolapta enerji içeceğini görünce sıcaktan bayılmıştım resmen içtim. Sonra pişman oldum zararı olurmu bilgiis olan var mi
Tutaste_ qusel ictikten sonra sormnada 😀zararli degildir inşallah enerji icicekleri kan akışını hızlandırıyor diye biliyorum insallah zararli degildir artık icmissin
Seymaduman qusel hamilelikte ve emzirme doneminde enerji icecek icilmez. Enerji icicekler ustundede yaziyor bu aciklama. Ama bikereden bisey olmaz bidaha icmeyin
qusel Tutaste_ çünkü o an onu düşünemedim sonra kardeşim söyledi yoksa neden iceyim. Bu konuda bilgisi olan druma soran filan vardır diye bilgi almak istiyorum
Tutaste_ qusel bidaha icmeyin enerji icicekleri basli basina zarar valla allah korusun bisey olmasin bebeginize
qusel bebeefendi tabiki icmicem bilmedigim için içtim. Hiç aklıma gelmedi kardeşim söyledi akşam. İçim içimi yedi. Kncedende enerji içeceği kullanmazdim.
qusel Tutaste_ işte daha önce hiç icmedigim için onu o an akil edemedim. Sıcaktan dolapta onu görünce içtim. Bilmediğimden oldu ya
qusel Seymaduman daha önce icmedigim için üzerini hic okumadkm. Zaten zarrali olduğunu anladimda drundan daha önce bu konuda gorus alan olmuştur belki diye soruyorum