Caglab Lina_mungsn 1 tane hastane çıkışı bence yeter. Gerisi normal kıyafetlerden koyarsınız. Ben kızıma 10lu koymuştum 1 tane.içindeki her şey bile kullanılmadı.
Belginylmz Tutaste_ 11 linue hiç gerek yok ben öyle aldım kullanilan zıbın oija takimk şapkası eldiveni okadr