Ebrusisli Sbhakcnn aynıyız benimde 79 ama bebeğim baya aşağıya indi doğum pozisyonunda erken doğum riskim vardı zaten başından beri iğnelerle duruyorum bana dua edin şu 4 haftalık riskli süreyi atlatayım 🤲
Aleynaaal Sbhakcnn son 70 güne girdim genelde kız bebişler erken geliyo diyolar belkide daha az günüm var🥰