Ozgll7 Beta hgc bi gösterge ama etken değil, benim %60 artmıştı mesela ilkinde 797 diğeri de 1300’lerdeydi. Benimle aynı dönem öğrenen arkadaşım 257’de öğrendi. Kişiden kişiye durumdan duruma değişiyor. Değeriniz gayet güzel. Kese de görünmüş, eğer kese de yapısal bir bozukluk yoksa yolk sac ve sonrasında kalp atışı gözlemlemek isteyecektir doktorlar. Gebeliğin sağlıklı olduğunun 4 işareti olduğunu söylemişti doktorum. Yolk sac, kese düzgünlüğü, içinde bebek oluşu ve kalp atışı. Bunları görünce sonuna kadar gidebilir diyoruz demişti. Bence sizinle empati yapabilecek bir doktora gidin, çünkü gittiğinizde muhtemelen yolk sacı ve bebeği göreceksiniz😇 bu arada bende benzer dönemlerden geçtim. Sperm ve yumurta sağlıklıysa içiniz rahat olsun. Doktorumun şu sözü beni çok rahatlatmıştı size de ileteyim gönlünüz rahat olsun. “Sağlıklı bir gebelik erken dönemlerde ata binsenizde, attan düşsenizde devam ederken, sağlıksız bir gebelik pamuklara da yatsanız, tonla ilaç da içseniz sonlacak bir durumdur. Süreç gecikir sonuç değişmez” yani ne yaparsak yapalım olacağına varır. İçinizi rahat tutun❤️kucağınıza almak nasip olsun, sağlıkla gelsin.