Sulenn_Kaya 8 haftalıkken kalbi duran bebeğimi 1 ay karnımda tanımıştım ve evde kendiliğinden düşük, kanama veya lekelenme olmadı. Kürtaj icin hastaneye yattığımda ilaç verdiler ona rağmen herhangi bir sancı Dahi olmadı. Kürtaj en sağlıklısı gibi geliyor bana bu tarz durumlarda cünkü kendisi düşük yapan ama yinede kürtaja giren kişiler olduğunu görmüştüm. Hakkınızda hayırlısı olsun, geçmiş olsun ..