Umutmirzainci Merhaba herkese 29+2 olduk bugün kontrolüm vardı Doktorum boyu 37 kilosu 1330 dedi bu haftada sanki herkes 1500 diyordu Yememe içmeme de dikkat ediyorum anlamadım biara önde gidiyordu şimdi az geldi bana ama doktorum normal dedi Sizinkiler kaç ?