Ben de aynı dertten muzdaribim, tam diyetisyene gidiyorum felan fistan derken veremeden, 1.68 77 ile hamile kaldım 😅 şuan 74 oldum, 3 aylık hamileyim, bulantı kaynaklı zayıfladım 😔 canınızı sıkmayın bence, ben kendi doktorumun da tavsiyesiyle bir hedef kilo belirledim (doğuma kadar 87 demiştik) ve en azından gebelik boyunca aşırı kilo almamaya odaklanın derim ☺️ stres olmanin faydası olmadığına karar verdim ben, olan olmuş yani geri dönüşü yok 🤣 sağlıkla gelsinler İnşallah en önemlisi o 🥰