Kizlar daha önce açtığım postları görmüşsünüzdür 3 teste üç çizgi çıktı üst üstte bir iki tane negatif çıktı. Artık test yapmak istemiyorum evde. Adete şuan 5 gün var. Yarın özel hastaneye gidip kan testi versem eğer varsa çıkar mı ? Çıksa çok düşük olursa morelim bozulur mu diye korkuyorum ama belirsizlikte bitsin istiyorum