Bahar6667 ben kendi yaptığım şekilde söyleyeceğim, 3 ihlas 3 nass 3 felak ayetül kürsi okuyorum bunları okurken kullandığım tavayı ısıtıyorum , okuyup üzerliğe üfleyip atıyorum daha sonra yandıktan sonra , çıkan dumanı oda oda dolandırıyorum özellikle köşe yerlere tutuyorum