Eminebss Merhaba 5+3 günlük hamileyim. Kontrole gittiğimde doktor tsh değerimin yüksek çıktığını (4.20), 2 hafta sonra tekrar kan verip yüksek çıkması durumunda ilaca başlayacağımızı söyledi. Böyle bir durum yaşayan var mı ve hamileliğe etkisi nedir?
yokusbebek Eminebss Benim de 23. haftamda 2.95 çıktı. Dahiliye doktorum 1. trimesterda 2.5 altı olmalı, 2. ve 3. trimesterda 3 altı olmalı dedi. İlaca gerek yok dedi. Sizin biraz yüksek sanki. Bebeğin zeka gelişimine etkisi olduğunu söylüyor doktorlar.
Havvabektas Eminebss benim 4.95 çıktı dahiliye onlendirdi doktorum levotiron verdi sabah aç karnına bitane bir ay sonra kontrole çağırdı
benim-kalbim-o Eminebss benim ilk gebeliğimde çıktı tsh sonra kalıcı kaldı şuan ikinciye hamileyim hamile kalmadan önce değerim 1.3742ydi şuan hem levotiron 100 lük hemde 75 lik kullanıyorum kullanılmadığı taktirde bebeğe zarar veriyormuş o yüzden kontrollerinizi mutlaka yapın ve ilacınızı düzenli kullanın
Eminebss benim-kalbim-o 1 ay önce baktırdığımızda 2.50 idi. Şimdi yükselmesesinin sebebi sanırım hamileliğe bağlı. Umarım kalıcı olmaz. Teşekkür ederim 🙏