iremd-1798 Mdnmydn bence normal benim kızımda öyleydi 34 de 2360 dedi doktor normal dedi daha var kilo alır dedi sağlıklı önemli olan o dedi ama kilosu normal takılma dedi 🥹 muz ye dedi sizde muz yiyebilirsiniz 🥰
T1627 Mdnmydn kilosundan cok boyu dikkatimi cekiyor kilo herturlu alinir da boy uzamasi zor birde eşimde cok uzun değil ilk oglum 50 cm dogdu 40+3 de bu oglum bakalim kac cm olacak
Mdnmydn momofmychildren Sanırım bu haftalardan sonra daha çok kilo alıyo bebekler Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
momofmychildren Mdnmydn doktorum bana. Normal su an haftasına uyumlu dedi çok kilolu değil sağlıklı olsunlar yeter ♥️
Seyma-10 Bugün banada 31+5 iz 1500 dedi banada az geldi ama kötü az demedi moralim bozuldu istemsizce
Kahvemsi-05 Mdnmydn 32+2 günlükken 2578 gramdık ama sizinkinin boyu uzun ondan dolayı olabilir kilosunun öyle olması, ama bu haftalar çok yediriyor illaki alır az çok diye strese sokmayın kendinizi. 😌🙏
Mdnmydn Kahvemsi-05 evet doktorum da uzun boylu bi bebek olacak demişti belki de ondan kaynaklanıyordur
Delice_zeytin Mdnmydn bende bugün 30+2 deyim 41/42 cm , 1700 kg dedi . Acaba daha alır mı kilo diye düşünmüyor değilim canım sıkıldı biraz . Zira kızım 2500 kg doğdu küçücüktü çok zorlandım
T1627 Milina 32+3 de gittim 1840 gr dedi bana az geldi ama doktor iyi dedi persembe 35 haftalik olacak bakalim kac kilo olmus